Archives

brand_new_story_paper_firm_inspired_by_2arts

Brand New Story

Brand New Story

BRANDING IDENTITY

 

Brand New Story specjalizuje się w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych.

Naszym zadaniem było objęcie kompleksowej opieki nad brandem począwszy od nazwy poprzez identyfikację wizualną.

Precyzja, efektywność, trafność to synonimy marki.

Podczas kreacji sygnetu poszukiwaliśmy rozwiązań które wyróżnią ale przy okazji będą się pokrywać z cechami firmy.

Łuk, ruch strzały, cel – zastosowanie tych elementów wraz z takimi efektami jak tłoczenie

oraz hotstamping przy procesie produkcyjnym nadało całej identyfikacji wizualnej wyróżnienie oraz elegancji jednocześnie podkreśliło cechy marki.

WYROŻNIENIA

DesignandDesign.com vol.7 2014 year & BrandingServed.com

design_design_2arts_brand_new_story2
branding_served_2arts
brand_new_story_identity_inspired_by_2arts
brand_new_story_paper_firm5_inspired_by_2arts
brand_new_story_paper_firm4_inspired_by_2arts
brand_new_story_paper_firm3_inspired_by_2arts
wizual_key_poziom_brand_new_story_2arts
brand_new_story_wizual_foto_inspired_by_2arts
drawing in notebook  cloud computing

SIO

SIO

BRANDING IDENTITY

STORY
Zbieranie informacji z wielu jednostek edukacyjnych, wymaga ogromnego nakładu czasu pracy i wielu procedur. Centrum Informatyczne Edukacji postanowiło szereg tych kroków uprościć do minimum. W tym miejscu powstała idea systemu SIO. Systemu który będzie przyjazny, prosty i przede wszystkim dostępny online. Możliwość edycji danych z poziomu każdego komputera, przesyłanie danych poprzez internet a nie tak jak to było dotychczas drogą pocztową to główna cecha SIO. Taka pozycja tworzenia oprogramowania nadała otwartości myślenia i działania.
BRAND NEW
Zajęliśmy się pracą tworząc od podstaw cały wizerunek w oparciu o cele jakie zostały przedstawione przez ministerstwo CIE.
Nie bez powodu w sygnecie zawarliśmy cechy systemu: przyjazny, prosty, otwarty system dla edukacji. Ten kierunek projektowania zawarliśmy zarówno w elementach identyfikacji wizualnej jak i samej strukturze oprogramowania SIO. Prostota i minimalizm był naszym kompasem działań.

biuro_SIO
SIO_branding
SIO_wizytowka
UI_SIO
www_SIO
samochod_apogeo

Apogeo

Apogeo

BRANDING IDENTITY

 

Misją firmy Apogeo jest dostarczanie nowoczesnych urządzeń w zakresie geodezji, budownictwa oraz GIS. Cel firmy to jednoznaczny rozwój możliwości klientów, dlatego sprzedaż nie jest jedynym elementem działalności. Słowo więcej oznacza ciągły rozwój klienta. Słowo więcej nadało nowy kierunek zmian wizerunku brandu jakie przeprowadziliśmy. Nasze studio opracowało strategię wizerunku, identyfikacje wizualną oraz projekt strony internetowej.

katalog_apogeo
website_apogeo3
_Identitny-Mockup-Apogoe
website_apogeo
samochod_apogeo
website_apogeo3
brillant_-identity

Brillant Partner

Brillant Partner

BRANDING IDENTITY

 

Profesjonalne tłumaczenia doczekały się równie profesjonalnej identyfikacji wizualnej: nowa marka Brillant Partner właśnie zabłysnęła na rynku. Naszym zadaniem było opracowanie spójnego, mocnego, jednolitego wizerunku. Zaczęliśmy od stworzenia nazwy, która oddaje misję firmy: Brillant Partner to pewny partner w biznesie, który dzieli się z klientami swoją wiedzą i doświadczeniem. Wykreowaliśmy logo, które reprezentuje jej wartości: dwa złączone ze sobą dymki symbolizują nie tylko konstruktywny dialog, ale i pomost w relacjach z klientami, budujący zaufanie.Zaprojektowaliśmy także optymalną dla firmy stronę internetową.

www_brillant
www_rubinowe
brillant_-identity
brillant_wizual_papier
wizytowki_homestyle

Home Style

Home Style

BRANDING

HomeStyle zaprojektuje nowe wnętrze Twojego domu lub firmy, zaopatrzy pomieszczenia w unikalny asortyment meblowy, nada nowego stylu wnętrzu. Logotyp powstał w wyniku modyfikacji klasycznego symbolu domu, przez co sugerujemy rewolucyjny sposób myślenia działania firmy. Identyfikacja wizualna nawiązuje do skandynawskiego charakteru poprzez użycie czystych, białych form.

logo_homestyle
broszura_homestyle
wizytowki_homestyle
broszura_homestyle4
broszura_homestyle3
CI_wizual_2arts

2arts

2arts

BRANDING

STORY:
Wyróżnienie, to słowo zawsze króluje kiedy rozpoczynamy etap tworzenia. Stworzenie identyfikacjii wizualnej dla samych siebie wymaga dużego nakładu siły, cierpliwości, ponieważ bycie jurorem i twórcą zarazem jest po prostu ogromnie trudne. Stąd też czas powstania kreacji był długi i rozplanowany na kilka etapów tak aby każde Ja, zarówno kreatora jak i jurora miało swój czas na ocenę, wypowiedź, obronę danej koncepcji. Inspiracja, szkice, poszukiwania typograficzne, kolorystyka, technika produkcji aż po wybór papieru jaki będzie nosił nasz wizerunek to szereg czynności które należy starannie przemyśleć za i przeciw, które wymagają po prostu czasu by dojżeć.

BRAND NEW:
Wyróżnienie – znaleźliśmy je poprzez zastosowanie oryginalnej formy prezentacji logo na czerwonej tasiemce. Zastosowanie logo na tasiemce daje nam dużo mocniejszy odbiór i poziom kontaktu z konsumentem. Wkraczamy w zakres marketingu zmysłowego gdzie dotyk odgrywa bardzo ważną rolę. Logo staje się czymś w rodzaju sygnetu, namacalnego. To pierwszy krok do wydobycia marki na wierzch pośród morza konkurencji.
Idąc dalej marketingiem zmysłowym stworzyliśmy unikalny zapach, to jeszcze jeden krok w kierunku – wyróżnienia.

CI_wizual_2arts3
CI_wizual_2arts7
CI_wizual_2arts11
logo_2arts
CI_wizual_2arts_4