STORY:
Wyróżnienie, to słowo zawsze króluje kiedy rozpoczynamy etap tworzenia. Stworzenie identyfikacjii wizualnej dla samych siebie wymaga dużego nakładu siły, cierpliwości, ponieważ bycie jurorem i twórcą zarazem jest po prostu ogromnie trudne. Stąd też czas powstania kreacji był długi i rozplanowany na kilka etapów tak aby każde Ja, zarówno kreatora jak i jurora miało swój czas na ocenę, wypowiedź, obronę danej koncepcji. Inspiracja, szkice, poszukiwania typograficzne, kolorystyka, technika produkcji aż po wybór papieru jaki będzie nosił nasz wizerunek to szereg czynności które należy starannie przemyśleć za i przeciw, które wymagają po prostu czasu by dojżeć.
 
BRAND NEW:
Wyróżnienie - znaleźliśmy je poprzez zastosowanie oryginalnej formy prezentacji logo na czerwonej tasiemce. Zastosowanie logo na tasiemce daje nam dużo mocniejszy odbiór i poziom kontaktu z konsumentem. Wkraczamy w zakres marketingu zmysłowego gdzie dotyk odgrywa bardzo ważną rolę. Logo staje się czymś w rodzaju sygnetu, namacalnego. To pierwszy krok do wydobycia marki na wierzch pośród morza konkurencji. 
Idąc dalej marketingiem zmysłowym stworzyliśmy unikalny zapach, to jeszcze jeden krok w kierunku - wyróżnienia.
 
 

You may also like

Back to Top